Гарантія

1. Загальні положення гарантії на електроустаткування


 


Наш сайт/магазин надає можливість покупцю на обмін/повернення та гарантійне обслуговування товарів згідно з чинним законодавством України.


Покупцеві, який здійснює покупку на сайті або в роздрібному магазині, перед безпосереднім оформленням замовлення, надається можливість ознайомитись та погодитись або не погодитись з умовами обміну/повернення товару та гарантійними зобов'язаннями, викладеними у цьому документі. Якщо покупець не погоджується з цими умовами та не приймає їх, то подальше оформлення замовлення та купівля товару на сайті неможливі.


Замовлення набирає чинності після надходження коштів за товар(и) у повному розмірі (або частковому, залежно від умов купівлі) безпосередньо уповноваженому представнику сайту, або на банківський рахунок або на рахунок іншої платіжної системи, наданої покупцеві для оплати товару.


У момент отримання товару безпосередньо від уповноваженого представника сайту чи магазину чи у відділенні служби доставки, покупець має право на огляд його цілісності, працездатності та наявності всіх комплектуючих, заявлених сайтом.


Якщо покупець виявив дефект або відсутність заявлених комплектуючих, він зобов'язаний відразу повідомити про це уповноваженого представника сайту або представника служби доставки, який видав товар.


Якщо не вдається на місці отримання товару вирішити проблему і задовольнити бажання покупця, останній має право відмовитися від купованого/купленого товару. Повернення коштів (у разі, якщо покупець здійснював попередню оплату) буде здійснено сайтом протягом 7 календарних днів з моменту відмови.

Якщо в момент отримання товару, від покупця не надійшло скарг та претензій щодо цілісності, працездатності та наявності всіх комплектуючих, заявлених сайтом, то вважається, що покупець отримав повністю працездатний товар без дефектів та у повній комплектації.


2. Умови обміну/повернення товарів.


 


Покупець має право на обмін/повернення товару належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту його купівлі/отримання.




Увага!!!


Електрообладнання, придбане в нашому магазині або інтернет-магазині, підлягає обміну/поверненню тільки в гарантійних випадках!


 


Особливості гарантійного обслуговування ультрафіолетових та лід ламп


Гарантія на ультрафіолетові та лід лампи для манікюру поширюється на поломки, спричинені заводськими дефектами або шлюбом. На лампочки та світлодіоди, запобіжники та блоки живлення гарантія не діє у зв'язку з тим, що ці компоненти є витратним матеріалом та їх термін служби безпосередньо залежить від режиму експлуатації.



Обмін/повернення товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, захисні плівки, коробка, якщо такі передбачені виробником, а також збережена цілісність упаковки всіх комплектуючих та її належний вигляд. Збережено товарний чек!


Якщо на момент обміну, аналогічного товару немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості або відмовитися від замовлення та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. Сайт/магазин зобов'язується в день надходження товару у продаж повідомити про це покупця, який вимагає обміну товару.


При відмові замовлення розрахунки з покупцем проводяться з вартості товару тимчасово його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю в день відмови, а у разі неможливості повернути гроші в день відмови - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за 7 календарних днів.

 


3. Умови гарантійного обслуговування товарів.



На товари, придбані через інтернет-магазин, поширюється гарантія тривалістю 14 днів, якщо на сторінці товару не вказано інший термін гарантійного обслуговування.


Гарантія на продані товари, надається магазином і передбачає безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну, або їх заміну на аналогічні у разі неможливості ремонту і надається в тому випадку, якщо виявляється дефект виробника.


При появі претензій до працездатності товару в гарантійний термін, покупець зобов'язаний насамперед інформувати адміністрацію сайту будь-яким із можливих способів (надіслати повідомлення адміністрації з описом проблеми через аккаунт, з якого раніше було здійснено купівлю, або зателефонувати за номерами телефону технічної підтримки клієнтів сайту) ).


Після звернення покупця з претензією до працездатності товару в гарантійний термін, інтернет-магазин зобов'язується безкоштовно усунути дефект або неполадку, що виник, протягом гарантійного терміну, обумовленого в момент купівлі товару покупцем.

Більшість виробників товарів, що продаються інтернет-магазином, не мають сервісних центрів на території України.

Тому інтернет-магазин надає можливість придбати електротовари з платною гарантією нашого сервісного центру, яка становить від 30% до 80% вартості товару, що купується покупцем, залежно від моделі обладнання за його бажанням, на строк від


3-х до 6-ти місяців гарантійного зобов'язання нашого інтернет-магазину!


Доставка товарів у сервісний центр здійснюється за рахунок покупця.


Термін проходження гарантійного обслуговування в сервісному центрі може бути від 2 днів до 2 місяців з урахуванням доставки товару туди і назад.


Після надходження товару до сервісного центру, експертами буде проведена діагностика поломки, після якої покупця буде повідомлено про настання гарантійного або не гарантійного випадку.


4. Гарантійні зобов'язання не поширюються на товари у таких випадках:


вихід виробу з ладу з вини покупця (порушення ним правил експлуатації, робота в недокументованих режимах, неправильне встановлення та підключення, перевищення допустимої робочої температури, перегрів, тощо);


наявність зовнішніх та/або внутрішніх механічних пошкоджень (зім'ятих контактів, тріщин, слідів удару, сколів тощо), отриманих внаслідок неправильної експлуатації, встановлення або транспортування виробу;


наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами;


наявність ушкоджень, отриманих внаслідок аварій, на вироби вогню, вологи, пилу, сторонніх предметів тощо;


використання не за призначенням, що спричинило виникнення несправності;


наявність пошкоджень, отриманих в результаті неправильного підключення виробу в електромережу або експлуатації виробу при нестабільному напрузі в електромережі (відхилення частоти від номінальної понад 0.5%, відхилення напруги понад 10%), а також відсутності (або виконаного з відхиленнями від стандарту) заземлення;


наявність слідів електричного пробою, прогар провідників тощо;


товар уцінений з якихось причин.


 При необґрунтованому зверненні з метою гарантійного ремонту, покупцю може бути виставлений рахунок за діагностику несправності та зворотну доставку товару. Необґрунтованим вважається звернення щодо усунення несправностей у роботі виробів, які не потребували заміни чи ремонту комплектуючих, а також у випадках, визнаних не гарантійними.


Якщо товар не підлягає ремонту або не може бути відремонтований сервісним центром, то він буде замінений новим товаром аналогічної моделі або іншим товаром за погодженням з покупцем. Тільки в гарантійний термін і лише згідно з умовами гарантії, на електроустаткування!



При неможливості ремонту товару та його обміну на аналогічний, покупцю буде відшкодовано вартість товару еквівалентну його вартості на момент покупки. лише у гарантійний термін!

 


Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та отримати гроші назад.


Однак обміняти (повернути) у такий спосіб можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню Гель-лаки, допоміжні засоби, манікюрні інструменти, насадки для фрезера, голки, тату-машинки та витратні матеріали згідно з пунктом 14 цього переліку книги, брошури, буклети, календарі та інші неперіодичні видання обміну чи поверненню не підлягають. Таким чином ваші права не порушуються. Книги, куплені в магазині або інтернет-магазині не підлягають поверненню відповідно до (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172).

Шановні покупці!


Магазин Larinna Shop любить і цінує своїх клієнтів.

Для того, щоб зробити нашу співпрацю приємною та комфортною, була розроблена ця пам'ятка.


Просимо Вас уважно ознайомитись з її умовами та дотримуватись їх у процесі купівлі та використання товарів.


1. ОТРИМАННЯ ТОВАРУ. При отриманні товару посилку необхідно відкривати у присутності співробітника Нової Пошти/кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації та замовлення; переконайтеся, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей у разі пошкодження чи крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару чи недостачу, Вам потрібно скласти акт прийому-передачі разом із працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Пошти.


2. ПОШКОДЖЕННЯ/ ВТРАТИ ТОВАРУ ПРИ ТРАНСПОРТУВАННІ. За пошкоджений чи втрачений товар Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт прийому-передачі/претензію. В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести провину перевізника. Продавець не несе відповідальності за роботу служби доставки та не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або втрачений з вини перевізника.


3. ВІДМОВА ВІД ОТРИМАННЯ ТОВАРУ. Шановні клієнти, якщо з будь-якої причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нам про це. Будь ласка, не ігноруйте дзвінки операторів. Відмовитись від замовлення ― Ваше право. Це не вплине на подальше обслуговування, і Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно.


4. ЗАМІНА/ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАлежної якості гарантовано ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється за рахунок Покупця протягом 14 днів з дня продажу товару. Заміна/повернення можливі у випадку, якщо товар не був у вжитку, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін, є заводські ярлики та бирки, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережено його товарний вигляд , споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару. Не підлягають заміні/поверненню товари зі списку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), затвердженому КМУ згідно зі ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів". У разі відмови від товару у разі, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися лише повним комплектом. УВАГА! Транспортування товару/ заміни товару в даному випадку провадиться за рахунок Покупця. Якщо при розгляді вимоги Покупця про заміну/повернення товару буде встановлено, що товар був в експлуатації, має дефекти (тріщини, подряпини, сколи, механічні пошкодження, за винятком прихованих виробничих дефектів), знаходиться в неповній комплектації або не в заводській упаковці, то обмін / повернення зроблено не буде. При поверненні не допускається нанесення на упаковку написів, адрес, клейких матеріалів та ін. Пересилаючи посилку поштою необхідно використовувати додаткову упаковку.


5. ЗАМІНА/ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ гарантовано ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється у разі виявлення суттєвих недоліків товару чи прихованих виробничих дефектів, виявлених у процесі експлуатації. Відмінність елементів дизайну, відтінку чи оформлення від заявлених в описі на сайті не є суттєвим недоліком, несправністю чи нефункціональністю товару. Можлива заміна товару або його комплектуючих на аналогічні за властивостями та вартістю, за умови попереднього узгодження з Покупцем, не є суттєвим недоліком, несправністю чи нефункціональністю товару. У разі виникнення проблем із товаром переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації товару, пам'яткою Покупця, а також інформацією про цей товар, доступною на сайті компанії. Для обміну товару неналежної якості необхідне одержання висновку експертизи. Усі подальші дії щодо заміни/повернення товару здійснюються виключно на підставі висновку експертизи. УВАГА! Якщо внаслідок експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли внаслідок обставин, за які Продавець (виробник) не відповідає, Покупець зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи, транспортуванням та зберіганням товару. Доставку товару до Продавця та назад здійснює Покупець.


6. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ Продавця регулюються ст.7, 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном до 12 місяців від дати отримання, залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон/чек, який необхідно зберігати протягом усього терміну експлуатації. На окремі види товарів поширюється гарантія, встановлена виробником та підтверджена гарантійним талоном. За інформацією щодо деталей гарантійного обслуговування звертайтесь до наших менеджерів за телефонами, вказаними на сайті компанії. УВАГА! Термін гарантійного ремонту визначається авторизованим сервісним центром продавця. Якщо товар втратив функціональність, обмін чи повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого Продавцем, про те, що умови експлуатації не порушені.

7. УМОВИ ЗАМІНИ/ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТІСТЬ ТОВАРУ. Для заміни/повернення/гарантійного обслуговування товару Покупець зобов'язаний надати документ, що засвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює), гарантійний талон, розрахунковий документ, що підтверджує факт покупки, а також оригінал заяви у вільній формі. Ця заява подається особисто або поштовим відправленням в офісі компанії. В окремих випадках за узгодженням з керівництвом компанії може бути прийнятий електронний варіант документів за адресою larinna1@ukr.net. На вимогу Покупця товар обмінюється на аналогічний відповідно до ст. 8, 9 ЗУ «Про захист прав споживачів», або провадиться повернення сплачених Покупцем коштів у спосіб, узгоджений сторонами, у строк до 7 банківських днів. Всі витрати на транспортування товару належної якості та його заміни оплачуються за рахунок Покупця, крім тих випадків, коли причиною повернення стала помилка працівників магазину. Також можливий обмін на інший товар, наявний. Якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, гроші можна залишити на рахунку магазину і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.


8. АНУЛЮВАННЯ ГАРАНТІЇ відбувається у таких випадках:


- пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника/Продавця: стікери, наклейки, пломби та ін;


- вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;


- виникло пошкодження, спричинене використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;


- виріб має виражені механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;


- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару


- товар пошкоджений внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, а не залежних від продавця;


- Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;


- виникло пошкодження, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:


- природне зношування або вичерпання ресурсу;


- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)


- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);


- ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;


- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;


- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


9. ТОВАРИ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ. Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню. До таких товарів, (з повним переліком ви завжди можете ознайомитись на сайті Верховної Ради України) у тому числі, належать:


- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;


- парфумерно-косметичні вироби;


- апарати для перманентного макіяжу та тату


- апарати для гоління, помазки для гоління;


- гребінці, гребінці та щітки масажні;


- рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби;


- Товари в аерозольній упаковці;


- вироби з натурального та штучного волосся (перуки);


- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо), ітд.


  Таким чином Ваші права не порушуються. Товари куплені в магазині або інтернет-магазині, за чинним законодавством, повернути продавцеві Ви не має права.


УВАГА! Обмін та повернення товарів зі списку встановленим законом України продавцем не проводиться. Також Ви завжди можете ознайомитись із повним переліком товарів на сайті Верховної Ради України! Закон України про захист прав споживачів регулює відносини між споживачами товарів, робіт та послуг та виробниками та продавцями товарів, виконавцями робіт та послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів!


ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ТЕХНІКИ


Увага! При купівлі товару Ви підтверджуєте свою повну згоду з виконанням нижчеперерахованих правил експлуатації


______________________________________________________________________________________________________________________


1. ВАЖЛИВО! Перед використанням пристрою переконайтеся, що встановлена коректна напруга (110 V або 220 V). Якщо на задній стінці блоку приладу конструкцією передбачено перемикач напруги, переконайтеся, що він встановлений у коректне положення відповідно до напруги в електричній мережі. За потреби встановіть його в потрібне положення. За замовчуванням для приладів, що продаються в Україні, встановлено напругу 220 V. У разі пошкодження приладу внаслідок короткого замикання, перевантаження, невідповідності напруги або пошкодження з'єднувальних проводів, прилад не підлягає гарантійному обслуговуванню.


2. У процесі роботи допускається вібрація та шум робочої ручки, а також незначна зміна температури приладу. Ці явища не є дефектом і не підлягають гарантійному ремонту.


3. Від'єднуйте прилад від мережі живлення, якщо він тривалий час не використовується. Не використовуйте прилад із пошкодженим дротом. Використовуйте прилад виключно за призначенням. Не дозволяйте дітям користуватися приладом без нагляду.


4. Не вмикайте та не вимикайте прилад вологими руками, щоб уникнути травмування електричним струмом. Під час чищення та використання приладу уникайте його намокання. Не допускайте потрапляння води та інших рідин на прилад.


5. Не залишайте прилад під прямим сонячним промінням, в умовах високої температури, поблизу відкритого вогню або джерела тепла. Прилад повинен експлуатуватися в інтервалі температур від +10С до +35С при відносній вологості трохи більше 75%. Слідкуйте, щоб вентиляційні отвори приладу залишалися відкритими, уникайте використання приладу в місцях скупчення пилу.


6. Не розбирайте прилад, не допускайте його падіння, поводьтеся з приладом обережно. У разі падіння приладу перед використанням перевірте його на наявність видимих пошкоджень, у разі їх відсутності, при включенні уважно відстежте можливу появу стороннього звуку, вібрації, нагрівання. Перед використанням перевірте прилад далеко від клієнта. У разі виявлення неполадок у роботі припиніть використання та зв'яжіться з Продавцем.


7. Завжди тримайте пристрій на стійкій рівній поверхні у вертикальному положенні. Тримайте ручку на підставці під час використання приладу, якщо підставка передбачена комплектацією. Не зберігайте ручку в розібраному стані, щоб запобігти її пошкодженню.


8. Перед заміною насадки завжди від'єднуйте прилад від мережі живлення. Після встановлення насадки перед увімкненням приладу переконайтеся, що вона зафіксована надійно. Не торкайтеся рукою до обертової насадки. Не намагайтеся знімати насадку, обертати чи розбирати ручку під час роботи двигуна. Під час обертання насадки ніколи не вимикайте ручку приладу. Не використовуйте нестандартні, асиметричні або пошкоджені насадки. Не змінюйте напрямок обертання насадки під час роботи двигуна. Щоб уникнути поломки ручки машинки, не змінюйте напрямок обертання занадто часто. Після припинення роботи з насадками рекомендується тримати тестову насадку, зафіксовану в ручці приладу.


9. У разі виникнення питань щодо коректної експлуатації приладу Ви можете зв'язатися з менеджером магазину для отримання консультації за телефоном, вказаним на сайті компанії. Будь ласка, не намагайтеся усунути несправності самостійно, не застосовуйте зайву силу при підключенні комплектуючих, встановленні знімання насадок, не прокручуйте і не розбирайте частини приладу, якщо це не передбачено конструкцією.


_____________________________________________________________________________________________________________________


УВАГА!!! Дотримання цих правил дозволить уникнути потенційних загроз, які можуть спричинити шкоду здоров'ю або пошкодження товару. Відповідно до ст. 4 ЗУ «Про захист прав споживачів», Споживач зобов'язаний уважно ознайомитись з умовами експлуатації товару та, у разі потреби, до початку експлуатації товару звернутися до Продавця за додатковими роз'ясненнями. У разі недотримання зазначених правил Продавець залишає за собою право відмовити Покупцю в гарантійному обслуговуванні товару.